محمد عرفی،پیش کسوت فوتبال و والیبال استان درگذشت
تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394برچسب:, | 14:50 | نویسنده : sport-kj
خبری تاسف برانگیز برای جامعه ورزش خراسان جنوبی
محمد عرفی،پیش کسوت فوتبال و والیبال استان درگذشت
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پیامی این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت.

بهرام عزیززاده مقدم،مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پی درگذشت ناباورانه محمد عرفی،پیش کسوت ارزنده فوتبال و والیبال استان، ضمن ابراز تالم و تاسف بسیار،این ضایعه بزرگ را به خانواده،بازماندگان و جامعه ورزش تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،متن این پیام، بدین شرح است:
                  انا لله و انا الیه راجعون
فقدان جانسوز و ناباروانه یکی از پیش کسوتان فرهنگی عرصه ورزش خراسان جنوبی،شادروان محمد عرفی که عمری صادقانه و مخلصانه در راه پرورش و اعتلای جوانان و نوجوانان این خطه مصروف داشت،موجب تالم و تاثر فراوان دست اندرکاران ورزش استان به ویژه جامعه پیش کسوتان ،شاگردان و علاقه مندانش شد.
بلاشک این حادثه غم انگیز را جز با تسلیم و رضا در برابر مشیت الهی و رجاء به درگاه واسعه الهی با آرزوی غفران خداوندی برای آن عزیز تازه درگذشته و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان نمی توان تاب آورد.
این جانب، ضمن ابراز مراتب همدردی و علو درجات برای آن فقید سعید،سعه صدر و جزای الهی را برای وابستگان از آستان پرودرگار غفور و رحیم مسالت می کنم.خدایش رحمت کناد!
                                                       بهرام عزیززاده مقدم
                                          مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
                                                      7 مهر 94 – بیرجند

مراسم تشییع پیکر آن روان شاد ، ساعت 15 عصر روز چهارشنبه 8 مهر 94 از محل هیئت محترم حسینی واقع در خیابان انقلاب بیرجند به سمت میعادگاه ابدی اش برگزار خواهد شد.
شادروان محمد عرفی ،متولد 1329 از دوران ابتدایی در رشته فوتبال و والیبال و در دوران متوسطه در رشته بسکتبال نیز فعالیت می کرد. وی در سال 1349 به عضویت تیم بسکتبال آموزشگاه های شهرستان بیرجند درآمد.
 او در فاصله سال های 1354 تا 1356 در تیم فوتبال شهرستان بیرجند عضویت داشت و در سال های اخیر به طور مستمر در رشته والیبال فعالیت را ادامه داد.
مرحوم عرفی از سال 1377 تا 1383 مسوول انجمن ورزش ادارات شهرستان و از سال 1384 تا 1386 نیز مسئول انجمن ورزش ادارات استان بوده است و در این مدت با همت و تلاش بسیار، رشته های ورزشی ادارات را راه اندازی کرد و نقش بسیار مهمی در برگزاری مسابقات داشت.
آن فقید سعید از سال 1388 تاکنون به عنوان رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان بیرجند در توسعه ورزش همگانی به ویژه ادارات به ایفای نقش پرداخت و در واپسین ساعات شب گذشته و در طلیعه سحر 7 مهر 94 بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت .
روحش شاد و یاد و خاطره اش گرامی باد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی